web design solution bucuresti, creare site web de prezentare, optimizare seo romania, preturi promovare site, firma website.

Home / Blog

Ce este un chatbot si la ce foloseste?

Category : Blog

Cu siguranta ai intalnit acea casuta cu mesaj care apare atunci cand intri pe anumite site-uri sau magazin online. Acea casuta in care apare mesajul: “Cu ce te putem ajuta?”

Ce este un chatbot

Chatboţii sunt softuri automatizate sau semi-automatizate realizate in special pentru a interactiona cu clientii. Acestea sunt gandite sa raspunda rapid la intrebarile utilizatorilor si sa scoata informatii relevante dintr-o cantitate uriasa de date.

Utilitatea unui chatbot

Ofera suport imediat in relatia cu clientii, ajuta la fidelizarea clientilor si la o mai buna cunoastere a acestora, creste vizibilitatea brandului in social media, si simplifica platile.

Totodata, un robot de acest gen este capabil sa segmenteze publicul tinta si sa aiba o memorie cu date despre clientii vechi. Astfel, atunci cand un client revine sa cumpere ceva de pe pagina ta, robotul ii poate face sugestii in functie de cumparaturile anterioare.


Ce este hashtag-ul si cum il folosim?

Tags :

Category : Blog

Primul hashtag a aparut in anul 2007 pe Twitter, la sugestia lui Chris Messina, fost designer la Google și Uber. De atunci, marea majoritate a retelelor de social media au inceput sa permita folosirea hashtag-urilor: Instagram, Facebook, LinkedIn, chiar si Pinterest, Tumblr si Google Plus.

Scopul principal al acestui keyword cu semnul “#” in fata este sa grupeze mai multe postari cu aceeasi tematica, pentru a fi mai usor de urmarit, si pentru a facilita interactiunea dintre userii interesati de acelasi subiect. Astfel, printr-un click pe hashtag putem explora postarile care se refera la acelasi topic de discutie, acelasi eveniment sau stire.

Cum poti folosi hashtag-urile ?

1. Poti folosi hashtag-urile existente, care sunt folosite deja de un numar considerabil de oameni, si care te pot ajuta sa iti cresti vizibilitatea pe social media.

2. Poti sa iti creezi propriul hashtag, pe care sa il folosesti in cadrul unei campanii, a unui concurs sau pentru a centraliza toate postarile legate de un anumit topic.

3. Cele mai bune rezultate pentru utilizarea de hashtag-uri le poti obtine prin Twitter, Facebook, Instagram si chiar LinkedIn. Numarul optim de hashtag-uri pe care trebuie sa le folosesti este de 1-2 pentru Twitter, LinkedIn si Facebook, si 9-15 pentru Instagram.

Folosirea de hashtag-uri te va ajuta sa iti comunici mesajele catre o audienta foarte larga prin Social Media. Asigura-te ca distribui continut de calitate si iti adaptezi hashtag-urile pentru afacerea si nisa ta, pentru a crea o impresie buna.

Surse: netlogiq.ro si plummedia.ro


W3C – verifica codul html din site-ul tau gratis

Category : Blog

W3C (World Wide Web Consortium), organizatia internationala ce reglementeaza standardele web, ofera pe site-ul sau o unealta de verificare a codului HTML denumita “Markup Validation Service”. Aceasta are ca scop confirmarea sau infirmarea concordantei codului HTML cu standardele in vigoare.

Pentru a o folosi accesati: https://validator.w3.org/. O data ajunsi pe pagina lor, tot ce trebuie sa faceti este sa introduceti adresa site-ului pentru care doriti sa se faca evaluarea. Rezultatul va va arata numarul de erori ale codului HTML, care anume sunt si unde sunt localizate in pagina.

Majoritatea site-urilor web (peste 90%) contin cel putin cateva erori, inclusiv cele realizate pe popularele platforme WordPress sau Prestashop. De aceea este important sa fiti foarte atenti in momentul in care alegeti compania cu care veti colabora pentru realizarea site-ului web.

Sursa: scdesign.ro


Naked Buttons – tendinta ultimilor 5 ani in web design

Tags :

Category : Blog

In ultimul timp vedem din ce mai multe site-uri web care prezinta un element comun si anume butoanele “naked”. Aceasta este una dintre cele mai noi tendinte in ultimi 5 ani in design web.

Ce este un Naked Button?

Este un buton web simplificat la maxim, fara o culoare de fundal, fara umbre, etc. Acesta prezinta doar o forma fina de contur care in general este drepunghiulara si un text. Mai este cunoscut si cu numele de “ghost”, “hollow”, “phantom” sau “empty” button.

Pentru ca un astfel de buton sa functioneze bine in cadrul unei teme web avem nevoie de imagini mari de fundal sau de fundaluri colorate. Intr-o astfel de tema butonul naked se adapteaza perfect si ii da un plus de eleganta.

Efectul de hover, cel pe care il vedem cand trecem mouse-ul deasupra acestui buton este acela al umplerii cu aceeasi culoare a conturului. Mai jos aveti un tutorial pentru acest tip de buton:

…citeste mai multe

Stilul CSS pentru ca elementul nostru <a> să arate ca un buton naked.

.buton-naked {
display: inline-block;
width: 200px;
padding: 8px;
color: #fff;
border: 1px solid #fff;
text-align: center;
outline: none;
text-decoration: none;
}

Stilul CSS pentru efectul de hover:

.buton-naked:hover, .buton-naked:active { background-color: #fff; color: #000; }

Si elementul HTML <a> care reprezinta butonul naked:

<a class="buton-naked" href="#">Textul pt buton aici</a>

Demo: treceti mouse-ul deasupra butonului ca sa vedeti rezultatul codului de deasupra.

Textul pt buton aici


SEO – verifica free daca site-ul tau este optimizat

Category : Blog

SEO are un singur scop – acela de a iti pozitiona site-ul cat mai bine in rezultatele Google, pe cuvintele cheie alese de tine. Indiferent de tipul de afacere, o pozitionare in primele rezultate ale Google este echivalenta cu succesul.

In continuare va voi prezenta 3 unelte web online prin care poti verifica gratuit, chiar acum, daca site-ul tau este optimizat SEO On-Page – si vom pune prioritate pe performanta si viteza de incarcare.

Testul: Google Page Speed Insights

Acest tool efectueaza o serie de teste asupra site-ului tau, la final oferind o nota pentru performanta desktop si versiune mobila dar si sugestii de optimizare pentru obtinerea unui scor mai bun. Un scor relativ bun este considerat 80/100. Acceseaza Google Page Speed Insights.

Testul: Test my site with Google

Acesta este un tool relativ nou dezvoltat de cei de la Google ce testeaza viteza de incarcare a site-ului tau, oferind un rezultat exact cu privire la numarul de secunde necesare pentru ca site-ul tau sa fie incarcat integral. Un scor bun este cuprins intre 4-6 secunde, iar un scor foarte bun sub 3 secunde. Acceseaza Test my site with Google.

Testul: SEO Site Checkup

Acest tool efectueaza o analiza extrem de detaliata, oferind la final un scor si rezultate detaliate cu privire la SEO. Verifica etichetele de tip meta, etichetele de heading, densitatea cuvintelor cheie, verifica existenta unui fisier de tip sitemap, optimizarea fisierelor css si js, atributele ALT ale imaginilor, optimizarea pentru mobil, etc. Un scor bun este de peste 85/100. Acceseaza SEO Site Checkup.

Sursa: scdesign.ro