web design solution bucuresti, creare site web de prezentare, optimizare seo romania, preturi promovare site, firma website.

Home / Blog

Cat de importante sunt Meta Tagurile?

Tags :

Category : Blog

Meta tagurile sunt folosite de Google in scopuri pe care nu toata lumea le cunoaste. In principal, motoarele de cautare le folosesc pentru a afla cat mai multe informatii despre site-urile indexate.

Daca iti doresti sa ai o pozitie cat mai buna in rezultatele cautarilor pe anumite cuvinte cheie, optimizarea meta tagurilor este necesara fiind un aspect asupra caruia trebuie sa te concentrezi.

Meta Title – este important ca meta titlul pe care il folosesti sa fie succint si sa se concentreze asupra cuvintelor cheie si trebuie sa aiba maxim 70 de caractere. Exemplu:

<title>Web Design Solution | Creare site web</title>

Meta Description – trebuie sa fie de minim 11 cuvinte, maxim 150 caractere, este un rezumat al continutului paginilor. Exemplu:

<meta name="description" content="Descrierea site-ului tau" />

Meta Keywords – Meta Keywords nu a mai avut asa mare impact asupra ranking-ului din 2009, ele se folosesc doar daca motorul de cautare intern al site-ului o cere. Asadar daca nu folositi meta tagul keywords cuvintele cheie relevante pentru continutul respectivei pagini trebuie incluse in tag-ul meta titlu la inceput. Exemplu:

<meta name="keywords" content="cuvant cheie, cuvant cheie, cuvant cheie" />

Implementarea meta tagurilor este, prin urmare, o operatiune ce nu trebuie ignorata, daca va doriti imbunatatirea pozitionarilor, un CTR mai bun si un plus de valoare oferit atat motoarelor de cautare cat si utilizatorilor.

Surse: seoart.ro, iagency.ro


aranjamente de vis

Aranjamente florale de vis

Daca va doriti un eveniment unic plin de frumusete, delicatete si originalitate pentru nunta d-voastra ati ajuns in locul potrivit. Aranjamente de vis vine in ajutorul clientilor cu o gama variata de aranjamentele florale create cu mult drag si profesionalism pentru nunti, botezuri, petreceri private si nu numai.
Vezi site-ul: www.aranjamentedevis.ro


Tutorial transfer blog WordPress de la un alt hosting in 3 pasi

Category : Blog

1. Trebuie sa ii faci un backup site-ului, o arhiva a continutului, de la actualul host, care sa includa inclusiv fisierele temei, upload-uri, plugin-uri.

2. Sa copiezi toata baza de date in noul cont pe server. Poti face acest lucru din phpMyAdmin pentru explorarea bazei de date si importarea spre noul site.

3. Dezarhiveaza-ti fisiere pe noul cont, configureaza-l astfel incat sa folosesti baza de date pe care o ai deja, copiaza temele, fisierele, upload-urile si plugin-urile. Este necesar sa iti creezi alta baza de date, sa o importi pe cea veche, si sa iti actualizezi configul WordPress-ului cu noua denumire a bazei de date. Asigura-te ca totul functioneaza corespunzator si ca nu ai omis nimic.

Dupa importarea datelor la noul host, va trebui doar sa modifici nameserverele numelui de domeniu cu cele ale actualului host, pentru ca site-ul sa iti functioneze de la noul provider de hosting.

Sursa: mxhost.ro


Ce este un chatbot si la ce foloseste?

Category : Blog

Cu siguranta ai intalnit acea casuta cu mesaj care apare atunci cand intri pe anumite site-uri sau magazin online. Acea casuta in care apare mesajul: “Cu ce te putem ajuta?”

Ce este un chatbot

Chatboţii sunt softuri automatizate sau semi-automatizate realizate in special pentru a interactiona cu clientii. Acestea sunt gandite sa raspunda rapid la intrebarile utilizatorilor si sa scoata informatii relevante dintr-o cantitate uriasa de date.

Utilitatea unui chatbot

Ofera suport imediat in relatia cu clientii, ajuta la fidelizarea clientilor si la o mai buna cunoastere a acestora, creste vizibilitatea brandului in social media, si simplifica platile.

Totodata, un robot de acest gen este capabil sa segmenteze publicul tinta si sa aiba o memorie cu date despre clientii vechi. Astfel, atunci cand un client revine sa cumpere ceva de pe pagina ta, robotul ii poate face sugestii in functie de cumparaturile anterioare.


Ce este hashtag-ul si cum il folosim?

Tags :

Category : Blog

Primul hashtag a aparut in anul 2007 pe Twitter, la sugestia lui Chris Messina, fost designer la Google și Uber. De atunci, marea majoritate a retelelor de social media au inceput sa permita folosirea hashtag-urilor: Instagram, Facebook, LinkedIn, chiar si Pinterest, Tumblr si Google Plus.

Scopul principal al acestui keyword cu semnul “#” in fata este sa grupeze mai multe postari cu aceeasi tematica, pentru a fi mai usor de urmarit, si pentru a facilita interactiunea dintre userii interesati de acelasi subiect. Astfel, printr-un click pe hashtag putem explora postarile care se refera la acelasi topic de discutie, acelasi eveniment sau stire.

Cum poti folosi hashtag-urile ?

1. Poti folosi hashtag-urile existente, care sunt folosite deja de un numar considerabil de oameni, si care te pot ajuta sa iti cresti vizibilitatea pe social media.

2. Poti sa iti creezi propriul hashtag, pe care sa il folosesti in cadrul unei campanii, a unui concurs sau pentru a centraliza toate postarile legate de un anumit topic.

3. Cele mai bune rezultate pentru utilizarea de hashtag-uri le poti obtine prin Twitter, Facebook, Instagram si chiar LinkedIn. Numarul optim de hashtag-uri pe care trebuie sa le folosesti este de 1-2 pentru Twitter, LinkedIn si Facebook, si 9-15 pentru Instagram.

Folosirea de hashtag-uri te va ajuta sa iti comunici mesajele catre o audienta foarte larga prin Social Media. Asigura-te ca distribui continut de calitate si iti adaptezi hashtag-urile pentru afacerea si nisa ta, pentru a crea o impresie buna.

Surse: netlogiq.ro si plummedia.ro


Reclama

Localizare

Reclama

loading...